| Seřízení řazení (vč. elektronického Shimano Di2, Sram eTap AXS, Campagnolo EPS) | 200 – 400 Kč |
| Výměna přesmykače / přehazovačky + seřízení | 300 – 500 Kč |
| Výměna řadícího lanka / bovdenu + seřízení | 300 – 700 Kč |
| Výměna řadící páčky + seřízení | 300 – 500 Kč |
| Výměna kladek přehazovačky | 200 – 300 Kč |
| Změření opotřebení řetězu | Zdarma |
| Namazání / navoskování řetězu | 50 Kč |
| Výměna / zkrácení řetězu | 250 Kč |
| Navoskování nového řetězu (odmastění v ultrazvukové čističce + navoskování v horké lázni) | 500 Kč |
| Výměna kazety / vícekolečka | 200 – 300 Kč |
| Výměna středu | 300 – 500 Kč |
| Výměna klik / převodníků | 250 – 350 Kč |
| Oprava závitu kliky / vyvložkování | 500 – 700 Kč |
| Centrování kola | 300 – 700 Kč |
| Vypletení kola z nových dílů + vycentrování | 1200 Kč |
| Vypletení kola s elektromotorem z nových dílů + vycentrování | 1500 Kč |
| Rozplétání starého výpletu pro zachování původních paprsků | 300 Kč |
| Výměna prasklých drátů + vycentrování | 300 – 700 Kč |
| Seřízení vůle náboje bez rozebrání | 150 Kč |
| Oprava náboje (rozebrání, vyčištění, mazání, sestavení, seřízení) / pokud potřeba výměna osy a ložisek) | 300 – 500 Kč |
| Výměna ložiska náboje (1ks) | 250 Kč |
| Oprava, čištění a mazání ořechu | 300 – 500 Kč |
| Dofouknutí kol (v kavárně Industra je i veřejná pumpička :) | Zdarma |
| Výměna duše/pláště | 250 Kč |
| Tvorba bezdušového systému (bez materiálu) | 300 – 500 Kč/ks |
| Vylití bezdušového systému tmelem | 200 Kč |
| Výměna galusky | 500 – 700 Kč |
| Oprava bezdušového pláště | 200 – 300 Kč |
| Seřízení jedné brzdy (v-break, silniční, mechanické kotoučové, hydraulické) | 150 – 300 Kč |
| Výměna špalků / brzdových destiček na 1 brzdě + seřízení | 200 – 300 Kč |
| Výměna brzdového lanka / bovdenu + seřízení | 200 – 400 Kč |
| Výměna brzdové páky / čelisti + seřízení | 300 – 500 Kč |
| Kompletní montáž / výměna mechanické brzdy | 350 – 500 Kč |
| Odvzdušnění jedné brzdy | 400 – 600 Kč |
| Výměna třmenu hydraulické brzdy | 500 – 800 Kč |
| Kompletní montáž hydraulické brzdy (vč. zkrácení hadic, naplnění, odvzdušnění, seřízení) | 700 – 1200 Kč |
| Výměna kapaliny, odvzdušnění, seřízení včetně náplně | 500 – 700Kč |
| Výměna / rovnání kotouče | 150 – 300 Kč |
| Vyfrézování patky kotoučové brzdy | 400 – 600 Kč |
| Rovnání / výměna patky | 150 – 300 Kč |
| Seřízení hlavového složení | 200 – 400 Kč |
| Oprava hlavového složení (rozebrání, vyčištění, mazání, sestavení, seřízení) | 300 – 400 Kč |
| Zkrácení sloupku vidlice + nalisování ježka | 300 Kč |
| Výměna vidlice / demontáž a montáž kvůli zkrácení sloupku | 350 – 500 Kč |
| Kompletní odstrojení kola | 700 – 2000 Kč |
| Kompletní nastrojení (vč. seřízení) | 3000 – 8000 Kč |
| Výměna hlavového složení | 400 – 600 Kč |
| Mazání hlavového složení | 200 Kč |
| Mazání vidlice / tlumiče | 50 Kč |
| Oprava závitu pro středové složení | 300 Kč |
| Repase baterie (repasujeme baterie téměř všech typů) | 4000 – 10000 Kč |
| Diagnostika elektrokola | 500 Kč |
| Výměna kabeláže | 350 Kč |
| Výměna displeje | 300 Kč |
| Aktualizace softwaru systému Bosch | 350 Kč |
| Demontáž a montáž kola s elektromotorem při servisních úkonech | 250 Kč |
| Výměna pedálů | 100 Kč |
| Montáž / výměna řídítek | 250 – 500 Kč |
| Zkrácení řídítek | 100 – 300 Kč |
| Montáž / výměna představce | 200 – 500 Kč |
| Montáž / výměna sedla nebo sedlovky | 150 – 300 Kč |
| Montáž blatníků | 200 – 400 Kč |
| Montáž dětské sedačky | 200 – 400 Kč |
| Montáž nosiče | 100 – 300 Kč |
| Montáž stojánku | 100 – 200 Kč |
| Montáž / výměna gripů | 150 – 300 Kč |
| Namotání omotávky | 350 Kč |
| Lakování rámu (vč. odstrojení, nastrojení a seřízení kola) | Dle domluvy |
| Opravy a úpravy ocelového rámu – pájení, sváření atd. | Dle domluvy |
| Umytí kola v Bike Shower | 100 Kč |
| Vymítání ďábla z kola | 666 Kč |
| Montáž kola z dílů (vč. seřízení) | 3000 – 8000 Kč |
| Montáž kola „z krabice“ (vč. seřízení) | 1000 – 2000 Kč |
Rezervace není nutná. Doporučujeme si však dopředu (v otvírací době) zavolat a zeptat se na aktuální kapacity, abychom Vás s kolem neposlali domů kvůli nedostatku místa nebo času :)
Většinu zakázek stíháme udělat do týdne, ale není problém se domluvit i na rychlejším čase, případně u menších oprav (výměna řetězu, výměna duše, lehké seřízení řazení nebo brzd) i na počkání.
Ano, vlastní díly nejsou problém.
Záleží, ceny se vždy odvíjí od rozsahu prací a nových komponentů. Přesnější představu o cenách i můžete udělat v našem ceníku prací.
Záleží, ale u většiny kol přijde oprava a vyladění mnohem levněji než nové kolo. Opravou svého kola taky šetříte planetu :)
Nemáme, rozsah oprav a úprav vždy řešíme individuálně a podle aktuálních potřeb vašeho bicyklu.